<-! HotLog ->

luni, 8 decembrie 2014

beautiful deer-Mai si iunie sunt luni ideale de tir cerb axa.

 Mai si iunie sunt luni ideale de tir cerb axa. Aceasta este sant principal pentru aceste cerb tropical, astfel de cele mai multe de dolari sunt în corn de cerb greu. Pe de alta parte, e cald, cu cele mai multe miscarii lumina zilei cerb în zori si amurg, atunci când este mai rece. Citeste: dimineata precoce si tardiva seri. În mod ideal (si cel mai sensibil), puteti prinde pe somn în timpul caldura zilei ... dar FTW gazduieste, de asemenea, SAAM (sportivilor All-Vremea, tot-teren ochire) cursuri de fotografiere, si am avut un dublu scop. Am vrut Caroline pentru a obtine unele dintre care instruire SAAM mare si sa câstige o anumita încredere în domeniul lor de otel-tinta variaza la fel de mult cum am vrut ei pentru a obtine un cerb axa frumos. Deci, am avut câteva zile foarte lungi. Am fost obosit, si stiu ca era obosit!

                                                                   http://toplowridersites.com/beautiful-deer-in-the-snow-wallpaper-75511/                                        






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu